Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мантула Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Мантула Б. А. 
Осмысление феноменов "брендинга" и "брендирования" в философско-коммуникативном пространстве [Електронний ресурс] / Б. А. Мантула // Гуманітарний часопис. - 2013. - № 2. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2013_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Васильєва Л. 
Краса – гламур як детермінанти феномену реклами [Електронний ресурс] / Л. Васильєва, Б. Мантула // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 260-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_118
Попередній перегляд:   Завантажити - 69.516 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мантула Б. А. 
Брендинг як атрибут культурних трансформацій [Електронний ресурс] / Б. А. Мантула // Культура України. - 2013. - Вип. 40. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ku_2013_40_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 62.163 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мантула Б. А. 
Осмысление феномена бренда как атрибута современного экономико-предпринимательского и социально-коммуникативного пространства [Електронний ресурс] / Б. А. Мантула // Гуманітарний часопис. - 2011. - № 3. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2011_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.23 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мантула Б. А. 
Особистісне брендування як процес створення позитивного іміджу [Електронний ресурс] / Б. А. Мантула // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 92. - С. 203-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_92_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 507.098 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мантула Б. А. 
Брендінг як сучасний прояв ігрової діяльності [Електронний ресурс] / Б. А. Мантула // Гуманітарний часопис. - 2014. - № 4. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2014_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.561 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського